The Buckaroo Barat - Horse Rider dan Pinggul Stiff

The Buckaroo Barat - Horse Rider dan Pinggul Stiff

Terdapat apa-apa seperti menunggang sebagai satu dengan kuda anda !! Adakah anda pernah mempunyai masalah duduk kuda anda di berderap dan lope? Adakah kuda anda seolah-olah tidak memahami isyarat anda akan betul tetapi tidak besar akan ke kiri? Anda mungkin mempunyai pinggul sengit. Untuk benar-benar menunggang dengan kuda anda, anda perlu fleksibel.

Berikut adalah beberapa perkara untuk mencari jika anda fikir anda mungkin mempunyai pinggul sengit:

1. Anda naik seperti penyepit kain a. Ya, ini kedengaran lucu tetapi betul-betul bagaimana anda rasa untuk kuda anda. Anda sedang duduk di pelana anda dan berfikir anda mendapat bersamanya di berjalan tetapi apabila anda pergi ke berlari atau melompat-lompat, anda seolah-olah untuk menembak keluar dari pelana tidak kira berapa santai anda cuba untuk mendapatkan.

2. Anda tidak boleh mendapatkan pada kuda anda! Pinggul sengit pada satu atau kedua-dua pihak boleh membuat anda jadi tidak fleksibel bahawa anda tidak boleh membengkokkan kaki anda ke dalam kedudukan pemasangan dan ayunan sehingga lancar

3. Tidak kira apa otak anda memberitahu kaki anda lakukan, kuda itu seolah-olah tidak bertindak balas terhadap isyarat anda bengkok dan menghidupkan dan jika anda lebih mengimbangi memastikan ia mengerti, anda datang daripada pelana atau merasa sangat wompy jawed dalam pelana. Ini boleh menjadi pinggul sengit anda tidak membiarkan kaki anda masuk ke dalam kedudukan yang betul untuk kiu. Pinggul Stiff boleh menyebabkan dua gol dari pinggul ke bawah melalui kaki.

Berikut adalah beberapa penyelesaian semulajadi yang akan membantu pinggul sengit:

1. Yoga - ini adalah laluan yang menguatkan badan dan teras anda. Senaman tertentu akan bekerja pada seluruh badan untuk mendapatkannya dalam keseimbangan dan orang-orang tertentu yang boleh dilakukan untuk bekerja pada pinggul sengit dan kaki. Ini adalah sesuatu yang boleh anda lakukan dan mendapat manfaat daripada dalam masa 10 hingga 15 minit sehari, 4-5 kali seminggu dan membuat anda penunggang kuda yang lebih fleksibel.

2. Acupressure / kerja Chiropractic boleh meletakkan pinggul kaku itu kembali ke dalam penjajaran. Terutamanya jika anda merasa sakit di pinggang anda selepas duduk untuk tempoh masa dan kemudian bangun untuk berjalan dan ia berasa seperti kenalan anda pergi hanya tidak akan pergi. Kerja-kerja akutekanan umumnya perlu disusuli dengan senaman dan makanan tambahan untuk membuat anda kuat dan fleksibel.

3. Makanan tambahan semula jadi untuk melawan keradangan, seperti jus manggis. Saya diberikan dengan kawan saya yang telah bermula dengan beberapa jus manggis masa yang sama saya lakukan. Beliau telah menghadapi masalah yang sama dengan salah satu daripada pinggul sengit beliau berada di luar penjajaran. Kami mempunyai kedua-dua bergelut dengan jenis yang sama masalah untuk tempoh yang agak lama. Kawan saya perhatikan dia lebih walaupun, duduk di pelana dan bebas boleh menggunakan kaki kanan dan kiri beliau dengan ketepatan yang lebih besar dan tidak merasakan kejanggalan, kesakitan dan sesak seperti dahulu. Ia masuk sebagai perubahan secara beransur-ansur untuk kami berdua selama beberapa bulan. Itu adalah 5 tahun yang lalu, dan kami berdua menghadapi sendi dan pinggang kami tinggal cecair dan fleksibel.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar