Lilin aroma dan Banyak Moods

Lilin aroma dan Banyak Moods

Pernah berjalan ke dalam sebuah bilik selepas hari yang penuh tekanan dan semua tiba-tiba anda mendapat bagus panas, menenangkan bau ini yang hampir serta-merta melegakan badan anda. Terdapat banyak aroma hari ini yang mempunyai kesan yang berbeza kepada kita. Beberapa seperti pai epal yang menggunakan memikirkan Kesyukuran atau jatuh. Aroma yang Pine yang membuatkan kita berfikir dari hutan atau masa Krismas. Malah semburan badan yang bagus yang mempunyai tarikan erotik tertentu kepada pasangan anda. Ia adalah satu fakta saintifik yang aroma memainkan peranan dalam mood kita dan terdapat banyak aroma yang berkaitan dengan suasana hati yang berbeza dan saya ingin menunjukkan beberapa ini di bawah.

Yang pertama beberapa yang besar apabila ia datang kepada pelega tekanan adalah lavender, geranium, mawar dan chamomile. Terdapat penyelidikan sebenar yang menunjukkan bahawa jenis aroma akan menurunkan tekanan darah dan kadar jantung. Jenis-jenis aroma yang sangat baik untuk berehat otot anda selepas hari yang penuh tekanan atau senaman kardio atau badan yang besar.

Seterusnya untuk membantu dalam kepekatan anda perlu melihat aroma seperti serai, limau gedang, bergamot, Spearmint, kayu manis atau pudina. Ini aroma juga akan memberikan rangsangan tenaga dan meremajakan tubuh anda.

Jika anda sedang mencari untuk meningkatkan tumpuan anda, anda akan mahu untuk memilih, limau, serai, oren, limau gedang atau wangian bergamot. Peppermint, Spearmint, kayu manis, vanila dan rosemary wangi lilin akan menggiatkan semula badan anda dan membolehkan anda untuk mendapatkan tenaga tambahan. Seperti yang anda boleh memberitahu kebanyakan ini adalah jenis sitrus aroma.

Ramai di antara kita yang besar ke dalam cuti atau musim dan ya terdapat aroma untuk ini juga. Hari kesyukuran atau hanya musim luruh adalah masa yang baik untuk labu rempah bau untuk mendapatkan anda dalam mood untuk pai labu. Ramai juga akan menggunakan berry atau pain untuk mendapatkan bersedia untuk musim sejuk atau masa Krismas.

Bau yang baik yang lain adalah merapikan, pain, vanila dan pudina. Seperti yang anda mengurangkan kembali ke dalam musim bunga anda akan mahu untuk melihat wangian seperti teh atau rumput segar, flora seperti bunga teratai dan bunga adalah aroma cahaya yang sangat terang.

Sekarang jika anda merancang malam romantis dengan pasangan anda, anda akan mahu memberi tumpuan kepada aroma yang mendapatkan anda dalam mood, beberapa contoh adalah bunga, gaharu dan naik aroma. Ini akan menambah baik rasa bunga ke bilik dan membawa anda menuju ke arah yang betul.

Seperti yang anda lihat terdapat pelbagai aroma untuk dipilih untuk dimuatkan cukup banyak setiap perasaan seseorang boleh bayangkan. Cuba sampel kecil daripada aroma sedikit dan melihat apa kesan mereka ke atas kamu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar